پیام تبریک سرپرست شهرداری به منتخب مردم بادرود در مجلس شورای اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک سرپرست شهرداری به منتخب مردم بادرود در مجلس شورای اسلامی

 

پیام تبریک سرپرست شهرداری به منتخب مردم بادرود در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی شهرداری بادرود، مهندس حسین خسروی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و انتخاب و راهیابی دکتر حسین عبدلی به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان نطنز،بادرود و بخش قمصر در مجلس دوازدهم را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛
جناب آقای دکتر حسین عبدلی

مجلس شورای اسلامی تجلی اراده مردم در نظام مردم سالاری دینی است و به تعبیر امام خمینی(ره) مجلس در رأس همه امور کشور قرار دارد.

اینجانب ابتدا پیروزی بزرگ مردم شهر بادرود در خلق حماسه‌ای بیادماندنی را به شما و آحاد مردم عزیز این شهر که در نوشتنِ سرنوشتِ خود شریک شدند صمیمانه تبریک می گویم و از خداوند متعال برای جنابعالی که با کسب حداکثر آرا به عنوان نماینده منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شدید، آرزوی موفقیت داشته و توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

انتظار می رود با سپری شدن دوران رقابت انتخاباتی،آحاد مردم، همه گروه ها و تشکل های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با احترام به خلق این حماسه بزرگ و درک پیام آن، با وحدت و همدلی در کنار نماینده منتخب در مجلس شورای اسلامی ایشان را در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری کنند تا بهترین خدمات به مردم شهرستان به ویژه جوانان پرشور و همیشه در صحنه ارائه شود.

حسین خسروی
سرپرست شهرداری بادرود

╠═ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بادرود ═╣

فهرست
Skip to content