از ما سوالی دارید ؟
پیشنهادی دارید ؟
ارتباط مستقیم با شهردار
031-5434-2021 ۰۰/۰۹/۱۴
مزایدات و مناقصات
ادامه مطالب
نظرسنجی

پیشنهادات و انتقادات خود را از عملکرد شهرداری بادرود در سال ۱۳۹۳ […]

ادامه مطالب
سخن شهردار

یابدیع السموات والارض 🌷سپاس و منت، خداوند مهربان را که بار دیگر […]

ادامه مطالب
با همکاری شهردار وشورا صورت گرفت: راه اندازی مجدد دفتر نمایندگی ثبت احوال بادرود 20 دسامبر 2016
صبح امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رایزنی های فراوان درشهرستان و استان دفتر نمایندگی ثبت احوال بادرود افتتاح گردید وازاین پس همشهریان میتوانند برای انجام کارهای ثبتی ازقبیل تعویض صدور وعکسدار کردن شناسنامه و امورمربوط به کارت ملی و …. به این نمایندگی مراجعه نمایند.
مهندس مجید صفاری شهردار بادرود با اشاره به اهمیت ثبت به‌موقع وقایع چهار‌گانه حیاتی و نقش آن از حیث برنامه‌ریزی‌های ‌اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … اظهار کرد:ثبت وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر منطقه است

حسین میرزائیان رئیس شورای اسلامی شهر بادرود نیز در این خصوص گفت با توجه به اینکه  ثبت احوال یک دستگاه حاکمیتی و زیربنایی کشور  و مایه مباهات و افتخار نظام مقدس اسلامی است، اظهار کرد: ثبت احوال باید به آمار و اطلاعات دقیق و به‌روز دسترسی داشته باشد تا بتواند مبنای خوبی برای برنامه‌ریزی باشد
میزاییان با قدردانی از نگاه ویژه مدیر کل ثبت احوال به شهر و بخش بادرود خواستار تثبیت استقرار نمایندگی ثبت احوال در بادرود شد و اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر و بخش بادرود آمادگی کامل خود را برای در اختیار گذاشتن محل مناسبی در شهرداری به ثبت احوال اعلام نموده است .
وی افزود : مردم بخش بادرود مستحق خدمات رسانی بهتر هستند و انشاله تمامی مسئولان سعی و تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش این مردمان شریف انجام خواهند داد.

:شایان ذکر است با راه اندازی اداره ثبت احوال بادرودتمامی کارهای مربوط به ثبت وقایع حیاتی مانند( ثبت واقعه ولادت و صدور شناسنامه نوزاد، ثبت واقعه فوت و صدور گواهی فوت) و ارائه خدمات سجلی ،اختصاص شماره ملی برای کلیه اتباع ایرانی و همچنین صدور کارت ابلاغ شماره ملی و کدپستی، صدور کارت شناسائی ملی برای واجدین شرایط ( ۱۵ سال به بالا ) و به هنگام سازی اطلاعات هویتی و نشانی افراد دراسناد سجلی و پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور در همین منطقه انجام خواهد شد و دیگر نیازی به تردد به شهرهای همجوار نیست.
با توجه به محدودیت منابع انسانی، یکی از پرسنل ثبت احوال شهرستان به مدت دو روز در هفته سه شنبه  و پنج شنبه به عنوان مامور  اعزام شده ودر محل شهرداری بادرود در خدمت همشهریان خواهد بود/بادرود رسانه

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری بادرود می باشد طراحی و کد نویسی توسط : گروه طراح سایت